VLAD MUŞATESCU

iulie 4, 2007

DIN OPERA AUTORULUI: „TANTI RALIŢA, PE POST DE DOCTOR WATSON”

Filed under: pagini alese — ARP @ 2:18 pm

În fiecare dimineaţă, de cînd mă aflu în plin concediu de creaţie, primesc, cel puţin, zece sau cincisprezece telefoane.

O abandonez pe „Erika”, renunţ la ultimul strop de zaţ din ceaşca de cafea şi răspund ţîfnos:

– Aloo! Da… Biroul de voiaj… Acceleratul de Suceava? Nu mai circulă… L-am desfiinţat!…

Cetăţeanul de la celălalt capăt al firului nu-şi crede urechilor. Insistă:

– Dar parcă mai era un accelerat sau rapid?… Îmi vine să plîng. Începe să mă cam lase nervii:

– Le-am suprimat pe toate!… De ce? Foarte simplu… Mă incomodau!…

Trîntesc receptorul şi mai bat o jumătate de rînd la maşină. Zadarnic. Iluzii pierdute. Pentru că iarăşi sună unealta infernului. Îmi vine să torn restul de zaţ în receptor, deşi ar fi de preferat în sonerie.

– Aloo! Da! Tot eu… Dacă-s nebun? Sînt, domnule, şi încă zdravăn de tot!

Trebuie să răspund la ce oră pleacă din Gara de Nord acceleratul de Braşov, ce întîrziere are rapidul de Constanţa, ce se-aude cu Balt-Orient-Expresul.

Şi toate astea din pricina unei diferenţe de-o>>> continuarea aici >>>